torsdag 9 juni 2011

Chelsea Flower Show

Att besöka Chelsea Flower Show är sagolikt. Jag hade velat åka ditt i många år och äntligen gjorde jag det, besökte min kusin som bor strax utanför London och vi hade fantastiska dagar i London och Chelsea. Engelsmannen älskar sin Chelsea Flower Show, hela England är uppslukat av de här 5 dagarna, showen har till och med sin egen tv kanal där de intervjuar vinnarna av priser som delas ut i alla kategorier, de pratar med kändisar som visar sina trädgårdar och har åsikter om trädgårdarna som visas och det pratas trädgårdar, trädgårdar och trädgårdar.
Det var en otrolig upplevelse och vansinnigt häftigt. När jag tittar bland alla bilder jag tog blir jag helt lyrisk igen och det blir svårt att välja vilka som jag ska visa, men vi börjar med de här hattarna, hattar är ju också typiska för England. Flera bilder kommer J

To visit Chelsea Flower Show is like a fairytale. I wanted to go for many years and finely I did, I visited my cousin who lives near London and we had a great time in London and Chelsea. The Englishmen  love their Chelsea Flower Show, hole England is totally absorbed in those five days, the show even has it’s own television cannel interviewing the winners of the different categorises, talking to celebrities who show their gardens and give their opinion about the gardens at the show, and it is all talk about gardens, gardens and gardens.
It was an unbelievable experience and amazingly cool.
When I look at all the pictures I took I get all excited again and it is hard to choose witch pictures to show, but we start with these hats, hats are also typical for England. More pictures to come J  


                
                       

     

      

      

     


       

        

         

          

          

          

               



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar